środa, 29 stycznia 2014

Jackie czy Marilyn ?

Książkę Jackie czy Marilyn Pameli Keogh kupiłam pod wpływem recenzji jednej ze znanych blogerek. Czy było warto ? Zapraszam do lektury.

Jackie czy Marilyn Ponadczasowe lekcje stylu, Pamela Keogh
,, Każda kobieta może wyglądać seksownie i stylowo. Ta książka pokaże Ci, że jeśli tylko zechcesz, możesz być jak Jackie albo jak Marylin.
Przepis na styl gwiazdy lub wielkiej damy ? Tutaj go znajdziesz! A także wiele ciekawych historii z życia obu kobiet i oczywiście plotki."
Cena 34,90 zł
Liczba stron : 333
Oprawa : twarda


Książkę kupiłam, jak już wcześniej wspominałam pod wpływem bardzo pozytywnej recenzji jednej z blogerek, ale przede wszystkim z powodu okładki. Wizualnie książka jest dla mnie idealna. Piękna okładka - po jednej stronie Jackie Kennedy, po drugiej Marilyn Monroe. Tło różowo - czarne.
W środku ciekawe ilustracje przedstawiające bohaterki książki.
Sama treść mnie nie zachwyciła. Męczyłam ją ponad dwa miesiące i już się cieszę, że to koniec.
Książka miała za zadanie przybliżyć na postać dwóch ikon i odpowiedzieć nam na pytanie, czy bardziej przypominamy Jackie, czy Marylin. Choć nie jestem ogromną fanką żadne z tych osób i nie posiadam ogromnej wiedzy na ich temat, to z tej książki i tak moja wiedza na temat tych dwóch kobiet i tak się nie powiększyła.

Sama forma książki również nie przypadła mi do gustu. Bardzo krótkie podrozdziały (?), raz o jednej bohaterce, raz o drugiej. Osobiście wolałabym, żeby książka była podzielona na dwie części, ewentualnie, żeby rozdziały miały dłuższą objętość.
W owym poradniku możemy znaleźć ciekawostki z życia obu pań oraz stwierdzenia jak zachowałyby się we współczesnym świecie w danej  sytuacji.

Jaki jest morał tej notki ? Nie warto czasami słuchać opinii innych, ale przede wszystkim nie warto kupować książek tylko z powodu pięknej okładki :)

4 komentarze:

  1. witam Cię i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja takich książek nie lubię, więc żadna pozytywna opinia nie skusiłaby mnie do jej kupienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam ostatnio czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.