poniedziałek, 10 marca 2014

Pomadki Avon

Nie jestem wielką fanką firmy Avon i rzadko coś kupuję z ich oferty. Ostatnimi kosmetykami, które nabyłam i bardzo mi się spodobały, były pomadki.
Nie wiem, czy są nadal w ofercie, nie znam żadnej konsultantki Avonu. może któraś z was jest i wie, czy te pomadki są nadal w ofercie ?

Moja opinia:

Odcień - jedna jest bardziej pomarańczowo- brązowa, ma niewielką ilość połyskujących drobinek. Druga jest różowa, mieni się drobinkami, ale nie nachalnie.
Bardzo długo utrzymują się na ustach, nie schodzą pod wpływem jedzenia i picia.
Nie wysuszają ust, delikatnie nawilżają.
Nie podkreślają suchych skórek. Pomadka jest bardzo wydajna. Choć używam ich już bardzo długo, nie jestem w stanie ich zużyć i będę zmuszona je wyrzucić z powodu daty ważności.
Bardzo dobrze się je nakłada. Nie łamie się i nie skleja ust.
Plusem też jest eleganckie i trwałe opakowanie.





2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.