niedziela, 6 kwietnia 2014

I Rozdanie na blogu

W związku z dużym zainteresowaniem wpisami dotyczącymi firmy Faberlic, postanowiłam podzielić się z Wami ich kosmetykami i zorganizować pierwszą rozdawankę.
Aby wziąć udział w zabawie wystarczy być publicznym obserwatorem mojego bloga i napisać komentarz ze sowimi danymi i odpowiedzią na pytanie:
Jakie posty lubisz czytać na moim logu i dlaczego ?
np. Lubię posty kosmetyczne, bo są ciekawe.
Zasady rozdania :
1. Organizatorem rozdania jest blog Fashion, Beauty & Life.
2. Warunkiem wzięcia udziału jest bycie publicznym obserwatorem bloga
3.. Rozdanie trwa od 6.04.2014 do 01.05.2014
4. Wyniki rozdania ogłoszę do 7 dni po zakończeniu konkursu.
5. Na maila z danymi zwycięzcy czekam 3 dni od ogłoszenia wyników, jeśli się nie zgłosi losowanie zostanie powtórzone. 
6. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
7. Nagrodę wyślę do 7 dni po otrzymaniu danych do wysyłki. Wysyłam tylko na terenie Polski!
8... Zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie i konkursie.
9. Aby rozdanie mogło dojść do skutku musi zgłosić się co najamniej 10 osób

Wzór zgłoszenia
Obserwuję jako : Jo W
adres e -mail - joannawiorok@gmail.com
Odpowiedź na pytanie ; Lubię posty kosmetyczne bo są ciekawe.

Dodatkowo zachęcam do polubienia mojego fanpage na facebooku, który właśnie założyłam.Klik
Jeżeli polubiłaś mój fanpage, napisz o tym w komentarzu, to większa szansa na wygraną.


Do wygrania żel pod prysznic Faberlic i perfum FM Group nr 14.
Zapraszam do zabawy :)

3 komentarze:

  1. obserwuje jako : Gertrama
    adres e-mail: gertrama@gmail.com

    Uwielbiam czytac Twoje posty kosmetyczne, poniewaz zawsze moge sie dowiedziec czegos ciekawego na temat kosmetykow, ktorych jeszcze nie uzywalam. Ciesze sie, ze testujesz produkty codziennego uzytku, ktory kazdy moze kupic w pobliskim kiosku oraz te- bardziej luksusowe,na ktorych zakup bez recenzji bym sie nie zdecydowala, bo.najprawdopodobniej odstrszylaby mnie cena. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuje jako in&out blog
    mail:asiazimmer1@gmail.com

    lubie czystac posty kosmetyczne recenzje poniewaz mozna zawsze czegos nowego sie dowiedziec nowosci na rynku kosmetycznym czasami czytam recenzje o firmach o ktorych istnieniu nie wiedzialam, ktorych kosmetykow unikac a ktore warto kupic ,bardzo lubie blogi kosmetyczne:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja podziękuję za udział, ale uczestniczkom zyczę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.