wtorek, 22 kwietnia 2014

Noe: wybrany przez Boga.

Mój narzeczony od dawna chciał zobaczyć ten film, ale nie lubi filmów z napisami.U mnie w kinie filmy z dubbingiem są tylko rano, więc dopiero wczoraj nadarzyła się okazja żeby wybrać się na seans.
Dodatkowo ucieszył mnie fakt, że w sali kinowej byliśmy zupełnie sami.
 
Natomiast film uważam za kontrowersyjny, ale wart uwagi.
Fabuła :
Główny bohater filmu Noe, zostaje wybrany przez Boga do wyzwolenia stworzeń z kataklizmu. W swojej wizji przedstawia mu jak będzie wyglądać koniec świata, ale daje mu możliwość uratowania niewinnych istot przed kataklizmem. Noe przy pomocy rodziny i kamiennych istot buduje arkę, na którą przybywają zwierzęta z całego świata.
Co budzi największe kontrowersje ? Główny bohater i kamienne olbrzymy, zwane strażnikami.
Postać Noego jest typem umięśnionego wojownika, który potrafi pokonać całą grupę wojowników. Dąży do wykonania zadania przekazanego mu przez Boga za wszelką cenę, nawet kosztem dobra swojej rodziny. Ja bohatera, któremu Pan Bóg daje misję do wykonania i wybiera go spośród wszystkich ludzi na świecie wyobrażam sobie jako człowieka dobrego, poczciwego i miłosiernego.
Kamienne olbrzymy to komputerowo stworzone stwory, które nijak się mają do prawdziwej historii o Arce Noego.
Kto oczekuje po tym filmie bardzo dobrego pierwowzoru biblijnej opowieści może się bardzo rozczarować.
Obsada :
Noe - Russell Crowe
Naameh - Jenifer Connelly
Tubal - Kain - Ray Winstone
Matuzalem - Anthony Hopkins
Ila - Emma Watson
Cham - Logan Lerman
Sem - Douglas Booth
Szemhazaj - Nick Nolte

Oglądałyście ten film ? Co o nim myślicie ?

3 komentarze:

  1. Jeszcze nie widziałam, ale na pewno obejrzę :) Fajnie, cała sala dla Was :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o tym filmie pierwszy raz słyszę :P Ale i tak to nie moje klimaty, bo nie przepadam za filmami fantasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam ten film. Już po pierwszych minutach można się zorientować, że filmowy Noe ma niewiele wspólnego z tym biblijnym. Mnóstwo w tym filmie krwi i trupów, a Noe to po prostu bezwzględny zabijaka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.