piątek, 25 kwietnia 2014

Żel do mycia twarzy Faberlic


Z ogromną przyjemnością testuję kosmetyki firmy Faberlic. Póki co testy miło mnie zaskoczyły.
Najlepiej z wszystkich produktów sprawdził się żel do mycia twarzy basic line verbena,
Według zapewnień producenta żel z łatwością usuwa z powierzchni skóry makijaż i zanieczyszczenia, a ja się z tym zgadzam.
Od pierwszej chwili przypadł mi do gustu. Kiedy zobaczyłam jego konsystencję od razu przypomniał mi się żel micelarny, który kupowałam w Biedronce. Jest bezbarwny, przejrzysty i ma gęstą konsystencję. Po kontakcie z wodą nie zmienia swojej konsystencji, nie pieni się. Łatwo się spłukuje. Bardzo dobrze zmywa makijaż, nawet mocniejszy. Skóra jest nawilżona, oczyszczona i przyjemna w dotyku. Nie odczuwam efektu ściągnięcia jak przy większości żeli. Skóra jest odświeżona i czysta jak nigdy przedtem. Już wiem, że będę go z wielką przyjemnością kupować i prędko nie zamienię go na żaden inny. Jeżeli miałyście kiedyś żel miceralny Be Beauty wiecie o czym mówie.

Obecna cena w katalogu : 9.90 zł
Cena regularna : 11,90 zł
Pojemność : 100 ml

Z serii basic line verbena dostępne są jeszcze krem pod oczy i krem czyszczący.

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.