wtorek, 27 maja 2014

Dodatki do łazienki

Remont mojej łazienki się skończył. Dom posprzątany, więc nastąpiło to co lubię najbardziej - wybór odpowiednich dodatków. Z wielu różnych modelów zdecydowałam się na beżowe z niewielkimi czarnymi dmuchawcami z kolekcji Vento. Akcesoria wykonane są z ceramiki.
Zakupiłam mydelniczkę za 12,99 zł, kubek za 12,99 zł, szczotkę do wc za 49,99 zł i dozownik na mydło za 23,99 zł. Za całość zapłaciłam 99,96 zł.




Mojej mamie bardzo spodobały się moje dodatki, a że ma urodziny w przyszłym tygodniu postanowiłam kupić je dla niej. Wybrałam kolekcję Retro.
Kupiłam mydelniczkę za 14,99 zł, dozownik na mydło za 17,99 zł i szczotkę do wc za 52,99 zł. Razem zapłaciłam 85,97 zł.


A Wam które akcesoria bardziej się podobają ?

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.