czwartek, 22 maja 2014

Pomadka ochronna, Palmer 's

Dzisiaj kilka słów o pomadce ochronnej Palmer's.
O produktach tej firmy słyszałam już nie raz wiele pochlebnych opinii, niestety nigdy nie miałam okazji testować ich produkty. Tym większa byłą moja radość kiedy okazało się, że dostałam kosmetyk właśnie tej firmy.

Pomadka idealnie nawilża moje usta. Efekt nawilżenia bardzo długo się utrzymuje Nie podkreśla suchych skórek. Usta po użyciu pomadki są gładkie, mięciutkie i bardzo bardzo nawilżone.  Efekt nawilżonych ust utrzymuje się bardzo długo. Bardzo łatwo się ją aplikuje. Posiada filtr słoneczny co jest dla mnie bardzo ważne, w lipcu wyjeżdżam na wakacje, więc na pewno zabiorę ją ze sobą. Moje usta pod wpływem słońca i morskiej wody bardzo się przesuszają, a ten balsam na pewno poradzi sobie z moimi ustami. Ma niewielkie, wygodne opakowanie. Jest w formie sztyftu. Pomadka nie łamie się, pomimo licznych upadków. Co najważniejsze moja pomadka leży cały dzień w nagrzanym samochodzie ( straszne u mnie upały ) i nie topi się ! Jest wydajna - używam jej już od 2 miesięcy, a zużycie jest niewielkie.
Niestety nie znam jej ceny, gdyż pomadkę wygrałam.
Podsumowując idealnie spełnia wymagania, które mam wobec pomadek nawilżających.
Waga : 4g
SPF 15


2 komentarze:

  1. nie widzialam nigdy tego produktu ani go nie stosowalam.wyglada zwyczajnie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.