sobota, 14 czerwca 2014

Ubrania z Lidla, warto?

Piszę dzisiaj post na temat ubrań z Lidla, bo mam nadzieję, że Wy także wypowiecie się w tym temacie.
Lidla niestety nie ma w pobliżu mojej miejscowości, więc wpadam na zakupy kiedy kończą mi się środki czystości. Nic tak nie usuwa kamienia jak produkty z Lidla. Przy okazji wybieram termin na zakupy kiedy akurat w Lidlu są produkty, które mnie interesują. W czwartek pojechałam po ręczniki i przy okazji kupiłam bluzkę i spodenki. Oglądając nową gazetkę spodobały mi się haremki za 29 zł i bluzki na ramiączkach. Dzisiaj byłam niedaleko Lidla, więc weszłam po drodze. Oczywiście haremek takich jak chciałam nie było ani jednej pary, bluzek może i było dużo, ale nie takie jakie chciałam.
W sieci krąży filmik jak w jednym ze sklepów przed otwarciem czeka mnóstwo ludzi, a kiedy sklep zostaje otwarty rzucają się do koszy i wyrywają sobie crocsy z rąk.
Jeżeli chcesz coś kupić idź o 7. A to dlatego, że wiele osób uważa tak jaodukty z Lidla są dobrej jakości. Ubrania nie tracą kolorów. Nie naciągają się po pierwszym użyciu, a przy okazji są tanie. Nie odbiegają jakością od wielu sieciówek, w których ceny są znacznie wyższe.
A jak Wy uważacie, warto robić zakupy ubraniowe w Lidlu?

8 komentarzy:

  1. Ja chyba nie robiłam jeszcze zakupów w Lidlu bo mam na obrzeżach miasta, ale moja kuzynka biła się o kurtkę górską z samego rana :) Mówiła mi, że była masakra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chyba nie kupowałam jeszcze ciuchów w Lidlu, ale ciuszki podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie kupowałam w Lidlu ale to co kupiłaś podoba mi się :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie są aktualnie dostępne, przynajmniej u mnie było ich dużo :-)

      Usuń
  4. Ja w Lidlu kupiłam spodenki na lato i kurtkę na rower-extra (mam już 2 rok).
    To prawda ciuchy z Lidla (Biedronka również) są dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biedronce rzadko znajduję fajne ubrania, ale jakościowo też są dobre

      Usuń
  5. Ja jeśli decyduję się na zakup ubrań w marketach to tylko po to, aby je przerobić, bo są dośc tanie i jak zniszczę to dużych szkód nie ma. Choć muszę przyznac razję, ze w Lidlu ubrania są super jakości, czasem lepsze niż w sieciówkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupuję, są dobre jakościowo

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.