środa, 16 lipca 2014

Zbaw nas ode złego

Oglądając pod koniec czerwca zapowiedzi kinowe w moje oko wpadł od razu film Zbaw nas ode złego. Premiera pokrywała się z moim wyjazdem na wakacje, więc dopiero w poniedziałek udało mi się wybrać do kina.

Zbaw nas ode złego
Data premiery w Polsce 4 lipca 2014 r
Reżyseria :Scott Derrickson
Scenariusz : Paul Harris Boardman, Scott Derrickson
Gatunek - horror, kryminał

Obsada :
Eric Bana - Serchie
Edgar Ramirez - Mendoza
Olivia Munn - Jen
Chris Coy - Jimmy

                                                                                                                  Opis filmu :
Zbaw nas ode złego (2014)Oficer nowojorskiej policji Ralph Sarchie (Eric Bana) prowadzi dochodzenie w sprawie serii tajemniczych morderstw. Pomaga mu niekonwencjonalny ksiądz (Edgar Ramirez), który jest przekonany, że w sprawy są zamieszane siły nieczyste.

Moja opinia :
Film zaczyna się  od wezwania oficera policji Ralpha Sarchie i jego partnera do przemocy domowej. Policjantom udaje się złapać mężczyznę i wydaje się, że sprawa jest już zakończona kiedy dostają kolejne zgłoszenie, że w domu straszy. Okazuje się, że w piwnicy leży trup, a mężczyzna, którego aresztowali służył w Iraku razem z mężczyzną, który popełnił samobójstwo w piwnicy. W dodatku kobieta w zoo wyrzuca swoje dziecko, jak się okazuje również zna obu mężczyzn.   Oficer Sarchie zaczyna słyszeć różne głosy,  których nie słyszy nikt więcej. Rodzina oficera i on sam są w ogromnym niebezpieczeństwie.
Film trzyma w napięciu do ostatniej chwili, kilka razy zdarzyło się, że podskoczyłam na fotelu z przerażenie. Jeżeli macie ochotę na film z dreszczykiem emocji polecam.

2 komentarze:

  1. Muszę obejrzeć, tym bardziej, że lubię Erica Bana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam na tym, w kinie :) Film bardzo fajny :) Warto obejrzeć

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.