czwartek, 18 września 2014

Testujemy plastry Compeed

Jakiś czas temu zarejestrowałam się na portalu SampleCity. Ogromnie się ucieszyłam kiedy otrzymałam informację, że udało mi się zakwalifikować do testów. Tym moja radość była większa gdy okazało się, że otrzymam plastry na pęcherze Compeed. Moje stopy są bardzo wymagające. Każde kupno butów powoduje u mnie dużo dyskomfortu. Na stopach pojawiają się odciski i 
pęcherze. 
Ogromnie się ucieszyłam kiedy listonosz wręczył mi przesyłkę.
Plaster wypróbuję przy najbliższym zakupie nowej pary butów. 
W ofercie Compeed znajdują się różne rodzaje plastrów. 
Plastry na pęcherze, plastry przeciw pęcherzom i przeciw odciskom. Dodatkowo plastry mają różne wielkości.



Gorąco zachęcam Was do zarejestrowania się na stronie http://samplecity.pl/ To nic nie kosztuje,a macie szanse wypróbować nowe interesujące produkty.

4 komentarze:

  1. Szkoda, że wysyłają tylko 1 plaster :/ Ja czekam jeszcze na swój, ale testować będzie mój facet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te plastry choć ich działanie jest doraźne - po prostu uniemożliwiają dalsze obcieranie felernego miejsca, ale z tempem gojenia nie robią nic... Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje stopy to są po prostu stworzone chyba do tych plastrów bo normalnie buty to mnie uwielbiają żreć choćby najpiękniejsze były. I jestem zmuszona kupować tylko "miękkie" buty żeby mi te stopy nie odpadły od pęcherzy. Nie wiem czemu są takie wrażliwe czy bo ja wiem co ?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te plastry są świetne, wiele razy ratowały mi życie w trakcie większych imprez ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.